Shoppelishopping

Idag så har jag tröstat mig själv med lite shopping till sovrummet, altanen och eventuellt hallen. Vardagsrummet och köket är det kaos i pga allt byggarbete så dit köpte jag ingenting.

Hon som har gjort de här fina sakerna heter Päivi Fagerström. Hon är verkligen superduktig och jag kommer absolut köpa mer av henne i framtiden!

En superfin kruka som ska stå ute på altanen


En ljusstake för blockljus


De är så söta tillsammans så jag funderar på att eventuellt köpa en till likadan kruka?


En tavla som jag funderar på att hänga i hallen


En tavla som ska få stå inne i sovrummet


Och sist men inte minst den här fina tavlan som också ska få stå i sovrummet


De är verkligen superfina och jag är jättenöjd!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Jag har utmanat dig i min blogg!:)

2012-05-13 @ 22:12:25
URL: http://katrinsofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0