Frågor och svar

Jag har blivit utmanad av Katrin att svara på 11 frågor, men eftersom jag egentligen ska städa här hemma så tänker jag svara på dom 11 frågorna + de 11 frågorna som Katrin har svarat på. Så mycket vill jag städa här hemma ;)

1. Vilket är ditt drömresmål?
Jag har så många ställen jag vill besöka så att det är omöjligt för mig att säga en plats.

2. Vem är den första du ringer om du är ledsen?
Oj, det beror på varför jag är ledsen. Men de som jag ringer oftast är nog Christina och Therese. Sen självklart också Robin och mamma.

3. Vem saknar du?
Mini och Scamp kommer alltid att vara saknade av mig. 

4. Om du var en kille för en dag, vad skulle du göra då? =)
Jag skulle vara ute och se hur stor skillnaden är på hur man blir bemött om man är kille. Sen skulle jag självklart onanera och ha sex.

5. Hur ser ditt liv ut om 5 år?
Om 5år så ska jag fylla 32, vilket innebär att enligt min lilla livsplan så ska jag ha minst en miljon i kapital, målet är att ha en miljon när jag fyller 30år. Jag har förhoppningsvis huset jag vill bo i för en lång tid framöver. Jag är också färdigutbildad inom ett arbete jag brinner för. 

6. Om du fick en gratis resa imorgon, vart skulle du åka då?
Jag skulle ta med mig familjen och åka någonstans där det är varmt och med en kort flygresa. Vart spelar inte så stor roll faktiskt så länge de uppfyller mina 2 ovanstående krav.

7. Vad är du mest stolt över i ditt liv?
Tveklöst över mina barn. De fyller mig med stolthet dagligen. Jag är också stolt över mina val i livet som har gjort att jag befinner mig där jag är nu. 

8. Hur ser den perfekta dejten ut med din drömman?
Nu dejtar ju inte jag ;) Men om jag och Robin fick åka iväg på en date så skulle jag vilja åka iväg till en annan stad, göteborg kanske?, gå på nån rolig underhållning, äta på fin restaurang, gå till en pub och dricka en cider och sen avsluta med en hotellnatt ;)^

9. Julafton eller midsommar? Varför?
Julafton! Jag älskar julen och tycker att det är så mysigt att familjen samlas utan att dricka alkohol, som många gör på midsommar. Sen är barnens förväntan underbar!

10. Favoritglass?
Jag har ingen favoritglass, omväxling förnöjer :P

11. Klänning eller kjol?
Just nu inget av de, förut var det iallafall kjol.

Och så de 11 frågorna som jag egentligen bara skulle svara på.

1.  Har du någon paradrätt som du gärna bjuder folk?
Nepp jag har ingen speciell rätt som jag gör extra bra.

2.  Favorit Disney film?
Jag tror nog att det är lejonkungen!

3.  Om du tvingades flytta från Sverige, vilket land skulle du då flytta till? Varför?
USA, därför att där finns det så otroligt mycket att välja mellan. 

4.  Chips eller Godis?
Hmm det blir nog chips.

5.  Favorit kroppsdel på dig själv?
Utseendemässigt? Jag gillar mina ögon.

6.  Favorit kroppsdel på det motsatta könet? (Är du gay samma kön) 
Ja det finns ju bara en kroppsdel som inte jag själv har ;) Annars rent utseendemässigt så är det munnen, ett fint leende och humor slår allt.

7.  Har du några fobier?
Nej, det finns ju saker jag finner obehagliga men inte så extremt som fobier.

8.  Har du körkort? När tog du det? 
Självklart, förstår inte hur man kan klara sig utan körkort? Jag tog det 2005-05-28

9.  Några allergier eller andra allvarliga sjukdomar?
Jag har inga allergier, vad jag känner till iallafall. Vet inte vad som innfaller inom allvarliga sjukdomar, men jag har nyligen fått reda på att jag har fel på min sköldkörtel och kommer förmodligen få äta medicin dagligen för resten av mitt liv.

10. Har du brutit någon kroppsdel? Vad och hur gick det till?
Nej tack och lov!

11. Vem skulle du vilja bjuda hem på middag? Levande som död.
Nu har jag suttit en lång stund och funderat över den här frågan men jag kan inte bestämma mig. Jag skulle vilja veta så mycket om hur andra människors liv förr i tiden var, hur levde de, tänkte, agerade och upplevde? Jag skulle vilja träffa min pappa och få svar på frågor jag har. Jag skulle vilja träffa Stephen Hawking då jag tror att han är otroligt intressant. Ja listan kan göras lång...


Nu är det också meningen att jag ska komma på 11 frågor själv och utmana andra, men jag struntar i det för nu är det verkligen dags för mig att börja städa undan här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0