Ett bra nyårslöfte

Jag hade bara ett nyårslöfte den här gången: Att bli bättre på att tänka på mig själv och göra det som jag vill göra.

Ett riktigt bra nyårslöfte om jag får säga det själv! Och jag har faktiskt tagit fasta på det, det första var att jag bestämde mig för att börja med permanent hårborttagning. Jag var där för första gången idag och jag säger bara AJ! Och då var det över på nån minut eftersom vi bara skulle provköra för att se om det funkar på mig.... Nu får vi se om det fungerar på mig eller inte, det dröjer några veckor innan vi vet.

Det andra är att jag har bokat och betalat för en fotokurs. Det är en sak som jag har tänkt på länge och velat göra men aldrig kommit mig för. Men nu har jag tagit mig i kragen och bokat. Det känns jätteroligt faktiskt! Känner mig rätt duktig som faktiskt gör något istället för att bara tänka på det ;)

Jag känner på mig att 2012 kommer bli ett riktigt bra år! Egentligen är det ju upp till mig att göra så att det blir bra och man kommer faktiskt ganska långt med några små förändringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0