Nu åker vi till Thailand

Nu är alla väskorna packade och allmänt kaos råder här hemma. Jag kan säga som så att det är inte det lättaste att försöka organisera och planera all packning som behövs för 2 barn, för mig själv och för Robin. 
Men jag tror att jag har fått med det viktigaste iallafall, och resten kan man alltid köpa på plats.

Nu när vi snart ska åka iväg till arlanda känns det smått overkligt att vi ska vara iväg en hel månad! Tänk att det kanske börjar bli vår när vi kommer tillbaka, underbara tanke <3

Hoppas att ni alla får en underbar månad, för det tänker iallafall vi har.

Snart snart snart



Snart sitter ungarna och gungar på stranden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0