Ensam

Sitter i soffan och känner mig så jäkla ensam. Har precis kollat på filmen dagboken och som vanligt kunde jag inte hindra tårarna som rann ner för mina kinder. Jag älskar verkligen den filmen, den berör mig. De har en sån otroligt fin kärlek, sån där "finns bara på film kärlek som vi alla vill ha" 

Det får mig alltid att känna mig ensam. Och att jag sitter i mörket i soffan för mig själv gör väl inte saken bättre. Eller helt ensam är jag faktiskt inte, Elina sitter här bredvid mig och kollar på barnprogram. 

Men det spelar ingen roll om jag är mitt i en folkmassa när jag känner såhär, jag känner mig ändå ensam. 

Så istället för att sitta här tänker jag krypa ner i sängen och försöka sova. Ska upp imorgon och åka iväg till Bålsta tidigt, har fått låna tvättstugan i centrum imorgon klockan halv 11 så där ska jag spendera några timmar. Det är verkligen superroligt att sitta där och vänta på att maskinerna tvättat klart och sen ska allting torkas också....

Aja godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag känner igen den känslan Linda. Kanske känner vi alla så ibland?

2012-02-12 @ 20:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0