Tapeter

Jag bestämde mig för att titta på tapeter nu på kvällen, och det skulle jag ju inte ha gjort ;) Nu sitter jag som klistrad framför datorn och drömmer mig bort. Det finns så många fina tapeter och man skulle kunna göra det så himla fint om man bara hade tiden och orken.

Jag ska tapetsera med en randig tapet i vardagsrumet och på så vis få in lite färg och inte bara ha svart/vitt.
Ränderna ska sitta på längden och jag har inte bestämt mig om jag ska tapetsera hela väggen, eller om jag bara ska sätta upp en bård för att bryta av lite.

Sen tittar jag också efter tapeter till Elinas rum, i vår ska jag nämligen riva alla inneväggar inne på hennes rum och sätta upp nya så att väggarna i hennes rum blir raka. Och då ska jag äntligen få göra iordning hennes rum med fina tapeter. Oh vad jag vill göra det nu!

Tänk er de här tapeterna i Elinas rum. Har lite funderingar på att sätta vit panel på undersidan av väggen, och nån sån här tapet på översta delen. Det skulle bli så fint!


Några tapeter till vardagsrummet som jag gillar







Den här är alldeles för rosa för att passa in, men jag tyckte ändå att den var riktigt snygg!

Det finns så mycket fint, och jag vill göra allting nu! Men först måste vi bli klara med taket, vi håller på att måla taket vitt så att vi slipper det fula trä-taket vi har nu. Tessan har redan gjort barnens rum helt klara så nu är det bara resten kvar...



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0