Sjuk nu igen!

Jag hann bara vara frisk i 2 dagar innan jag blev sjuk igen :/ jag var ju sjuk i början på veckan, och igår så blev jag det igen. Jag jobbade ett 24 timmars pass hos J när jag började känna mig hängig, snart låg jag på soffan och frös så att jag skakade trots tjocka kläder och filt.

Så min underbara mamma fick komma kl 21 och skjutsa hem mig, skulle egentligen ha tagit bussen då passaten inte har några dubbdäck. Vad skulle jag göra utan min mamma? Iallafall när jag kom hem så tog jag tempen som visade på 39.5 i feber. Inte så konstigt att jag kände mig så dålig!

Natten har vart hemsk med sjuka feberdrömmar och konstant frysande trots att jag bokstavligen badade i mitt eget svett, himla trevligt eller hur?

Nu visar tempen på 38.5 i feber så att jag mår mycket bättre, jag känner mig fortfarande mer död än levande men fortfarande mycket bättre än igår.

Visst syns det hur pigg jag är?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Krya på dig!!

Svar: Tack :)
lindaha.blogg.se

2012-12-07 @ 17:01:37
Postat av: Katrin

Vet hur det är att bli sjuk hela tiden, inte alls roligt. Krya på dig!

Svar: Nej inte roligt alls, tack!
lindaha.blogg.se

2012-12-09 @ 10:36:33
URL: http://katrinsofi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0