Sämre igen

För några veckor sen ringde min läkare och sa att hon hade fått svaren på blodproven som jag lämnade senast. Mina värden hade blivit ännu sämre sen sist nu igen :( Dessutom hade det tillkommit ännu fler symptom sen förra gången. Det är så sjukt att det går så fort, och att det bara blir sämre trots medicinering. 

Doktorn har dubblat min dos medicin igen, så får vi hoppas på att det vänder nu. Usch vad jag verkligen vill att det ska vända och gå åt rätt håll. 
 
Idag var det också en vecka sen var jag på sjukhuset och gjorde ultraljudet på halsen. Han som utförde ultraljudet sa egentligen inte så mycket, han skulle skicka resultatet till min läkare på vårdcentralen sa han. 
Men han sa iallafall att det eventuellt skulle behövas en operation, men jag är inte så sugen på det...

Samma dag ringde jag också till vårdcentralen och bytte till Bålsta doktorn. Så nu väntar jag på att allting ska börja rulla på där istället. Ska ringa dit om ett par veckor när jag har ätit den nya dosen ett tag och boka ett besök + lämna nya blodprov. Har även satt ungarna där, och vi har redan fått tid på bvc för båda barnen - det bådar gott det här.

Min dosett så att jag kommer ihåg att ta min medicin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0