Dan före dan

Dan före dan bjuder på en massa stress och en massa måsten, precis som det ska vara.

Själv jobbade jag fram till klockan 15, sen åkte jag och handlade innan  jag styrde kosan hemåt. Jag tror inte att man någonsin kan bli klar med allting som man skulle vilja göra inför julen, jag kan väl inte vara ensam om att känna så?

Men istället för att ha dåligt samvete över allting jag inte har gjort så tänker jag tänka på allting som jag faktiskt har gjort. Allting annat kan man alltid göra nån annan gång, jag menar året har ju trots allt 365 dagar så nån dag kanske man tar tag i det ;)

Men ikväll har jag iallafall rullat köttbullar, gjort en cheesecake, kokat ihop en laxsoppa med saffran, gjort färdigt julskinkan och slagit in alla jäkla paket - jag vill föresten aldrig slå in ett paket igen!
Sen gör jag resten imorgon, för nu sitter vi och spelar bingolotto och njuter av lugnet.

God jul på er allihopa!

Stekte köttbullar, kokade laxsoppa och bakade cheesecake samtidigt - allt är möjligt med ett glas vin


Har lagt barnens julklappar under granen, hoppas på lyckliga ungar imorgonbitti

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad fint Linda! Väldigt fina bilder. Klokt resonerat också om alla måsten. God jul! Kram,Mikaela

Svar: Tack :) Hoppas du också har haft en fin jul tillsammans med nära och kära :)
lindaha.blogg.se

2012-12-23 @ 23:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0