Synd om mig

Just nu är det så jäkla synd om mig! Jag har blivit sjuk nu under dagen och just nu känner jag mig som en påse skridskor. Hostig, snorig, febrig och ont i hela kroppen :(

Så jag gick och pep till Robin men konstigt nog ville han inte ta hand om mig? Han mumlade något om att han inte ville ha aids och lämnade mig åt mitt öde.

Så nu sitter jag här i soffan och tycker extremt synd om mig själv. Jag ska väl snart ta och trycka i mig lite alvedon och krypa ner i sängen och hoppas på att må bättre imorgon...



Kommentarer
Postat av: Christina

Krya på dig min älskade vän!

Svar: Tack så mycket, det värmer en sjuklings hjärta
lindaha.blogg.se

2012-08-22 @ 16:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0