Underbara fredag

Så nu är det äntligen fredag igen, synd bara på vädret men det spelar mindre roll eftersom vi inte har planerat någon uteaktivitet ;)

Igår förberedde jag min allra första egengjorda tjälknöl, så den ska jag bjuda mamma och Viktoria på idag. Tillsammans med potatisgratäng och kantarellsås hoppas jag att den blir riktigt god.

Sen imorgon ska jag och Robin iväg och kolla på kakel tillsammans. Min underbara systerdotter Johanna ställer upp som vanligt och passar ungarna åt oss. Vi har verkligen tur som har Johanna!
Förhoppningsvis hittar vi kaklet vi vill ha, håll tummarna åt oss!

Resten av helgen är oplanerad, men vi kommer väl få fullt upp som vanligt ;)

Mina fredagsfina ungar innan dagis imorse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0