Tror jag har glömt att berätta?

Har jag ens berättat här på bloggen att Emilia har slutat med blöjor?

Det har hon iallafall gjort, ungefär en månad efter sin 2års dag slutade hon. Så nu har jag inga småbarn längre. Och behöver jag säga hur skönt det är att slippa byta bajsblöjor ;) 

Måste även passa på att berätta om Emilias utvecklingssamtal som vi hade igår på förskolan, innan hon blev kattbiten. Allting var bara positivt och de berättade att hon hade vart väldigt saknad av både personal och barnen när vi hade vart i Thailand. Sen sa de också att hon förändrar alltig stämmningen i rummet när hon kommer, hon är alltid så glad och det smittar av sig. Sen är hon väldigt mån om sina vänner och visar att hon tycker om dom.

Däremot så tycker hon inte om att vänta, hon är den enda 2åringen på avdelningen de andra är äldre. Så det behöver hon öva sig på, de och att städa mer efter sig ;)

Är galet stolt över min lilla fisunge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0