Underbar måndag

Det här känns som en underbar måndag, och klockan är bara halv tio. Jag har precis vart och lämnat barnen på dagis och nu sitter jag i soffan och ska snart ta fram skolböckerna och göra lite nytta. Jag har en uppgift som måste bli klar idag då jag ska redogöra den imorgon, och jag har inte ens börjat ;) Det är så typiskt mig att skjuta upp saker in i det sista. 

Sen så ska jag in till skolan och ha några lektioner och så slutar jag halv 5. Då ska jag iväg på ett par uppdrag som måste göras så jag kommer hem lite senare idag. Egentligen har jag inte alls tid med det då jag verkligen skulle behöva plugga, men som sagt det måste göras.

Helgen gick lika fort som vanligt. I fredags var vi på cirkus, jag, Elina, mamma, Viktoria, Andreas och Cindy. 
Jag är en sucker för allt sånt där så jag satt där med dunkande hjärta och njöt av precis allting. Jag får en sån stark känsla av när jag själv var barn, hur det kändes att gå på cirkus och hur jag uppfattade allting då. 
Elina uppskattade det också, hon ville helst åka dit cirkusen åkte dagen därpå och gå igen ;)

Resten av helgen gjorde vi väl ingenting speciellt men rusade iväg gjorde den iallafall.

Inne på cirkusen


Vi va i lekparken iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0