Yeeey jag vann!

För ett tag sen så ställde jag upp i en fototävling där det gick ut på att fotografera sina tvättmonster, vinsten var en Samsung eco bubble på hela 12kg kapacitet med ett värde av hela 12.000kr!
Jag fotade tvätten med Madicken och hennes valpar mitt i och skickade in mitt bidrag.

Och inatt fick jag reda på att jag vann en av maskinerna! Jag är i chock! Jag har aldrig vunnit någonting tidigare så jag har så svårt att förstå att jag faktiskt har vunnit. Dessutom är jag väldigt glad över att jag faktikt tog mig tid och tog bilden, jag brukar liksom aldrig ställa upp i tävlingar annars. Tvättmaskinen verkar dessutom vara grymt bra. Galen nöjd är jag!

Så veckan hade faktiskt inte kunnat börjat på ett bättre sätt. 

Som ni ser på bilden så blir hela familjen lycklig av en sån här maskin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0