Linda Aka strecket

Idag tog jag ungarna och åkte till centrum för en fika tillsammans med Tessan och Cilla, eller ja ungarna fikade iallafall. Vi andra snackade väl bara en massa skit som vanligt ;)

Samtalet kom givetvis in på utseende och Tessan säger att hon tycker att jag ska fixa mina läppar?
Hon har sagt det tidigare att jag har "streck läppar" och nu kom det alltså på tal igen. 

Ja egentligen hade det väl inte vart dumt med lite fylligare läppar, men jag tänker inte försöka fixa dom på nått sätt. 

För det första är jag livrädd för att jag skulle få en "ankstjärt" mun, det är fan det fulaste som finns.
Sen så tänker jag inte jag på mina läppar så jäkla mycket, jag menar de finns där och fungerar som de ska.

Men jag kan inte heller neka till att jag har tittat mig lite extra i spegeln idag för att inspektera mina streck till läppar, haha vad lättpåverkad man är egentligen! Och jag stör mig verkligen på det, så otroligt mycket!









Nä jag får nog vara nöjd med mina streck, men tack Tessan för din fina omtanke <3

Kommentarer
Postat av: Katta

Jag kan tycka att det ser så extremt fake ut när en del förstorar läpparna. Speciellt de som naturligt har smala läppar som du har. Då får man oftast ankstjärts mun och hur snyggt är det? Håller helt med dig. Hällre smala naturliga läppar än en ankstjärt i ansiktet :P

2011-10-08 @ 14:04:59
URL: http://[email protected]
Postat av: Mikaela

Jag håller helt med er också. Man vet vad man har men inte vad man får. Ankläppar är isch!

2011-10-08 @ 17:33:11
Postat av: Linda

Det är de jag menar, skulle jag veta att det skulle bli snyggt så kanske jag skulle kunna göra de... Men med tanke på att jag säkert skulle få en ankstjärt så tänker jag inte ens prova ;)

2011-10-08 @ 19:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0