Marknad

Idag tog jag ungarna och åkte till en marknad tillsammans med Katrin. Det var verkligen skönt att komma ut och göra någonting, även om själva marknaden inte precis var en höjdare. 
Jag måste säga att jag älskar hösten och alla dess färger! Speciellt när solen skiner på de färgade löven så att det ser ut som om de brinner, så jäkla vackert. 

Tyvärr fick jag sjukt ont i magen så vi var tvungna att åka hem, och shit vilken jobbig bilresa! När jag svängde in mot Skokloster så gjorde det så ont att det nästan svartnade framför ögonen. Så när jag kom hem väckte jag Robin (klocka var då 16.30) så fick han ta barnen medan jag låg och kved i sängen. 
Men nu är det bra igen plus att under den tiden kunde jag inte tänka på något annat än smärtan vilket faktiskt var jäkligt skönt.

Imorgon är det skolan igen, och eftersom jag nu ligger efter i alla ämnena efter att ha vabbat och vart sjukt ofokuserad så kommer det bli en jobbig vecka för mig. Jag måste jobba ikapp så att jag blir klar nån gång. Men jag ser ljuset i tunneln iallafall, snart är jag redo för universitetet :D


På väg till marknaden


Snygg o snyggare


Svullade korv


Elina fick rida på hästen Hampus


Vi hittade Bacon


Vilket inte uppskattades av Emilia

Det var mycket roligare att springa runt själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0