Kiss me

Kommer ni ihåg när man var tonåring och man kunde hångla i flera timmar? Läpparna blev alldeles svullna av alla kyssar men man kunde endå inte sluta? Och dagen efter var man alldeles röd och hade skitont :D
Tänk vad bra man hade det! 

Finns det något bättre än en kille som verkligen kan kyssas? Eller något värre än en kille som inte kan det?
Det är inte så ofta man hittar en kille som faktiskt kan kyssas, nu var det ju länge sen jag var ute på den marknaden men vad jag kommer ihåg så var de flesta dåliga? Men när man väl träffade någon som verkligen kunde kyssas var man som i himmelen.

Jag personligen skulle aldrig kunna vara tillsammans med någon som kysste dåligt. Det betyder för mycket för att jag ska kunna välja bort det. En kyss ger närhet och väcker passion, iallafall för mig. Jag skulle nog aldrig kunna bli upphetsad heller om killen var en usel kyssare.

Mina vänner har alla berättat hemska historier om killar som slickas (?) biter, sticker tungan ner i halsen, har hårda läppar och så vidare. Så nu undrar jag, hur kan de vara så dåliga på att kyssas? Märker de inte att det inte är så speciellt trevligt?

En kyss ska vara mjuk, följsam, lekfull och ge ett ha begär ;)

Jag sa faktiskt till en kille en gång att han kysste dåligt, sen ägnade jag mig resten av kvällen åt att lära honom.
Jobbigt för honom om det är jag som är dålig så att jag lärde honom att vara dålig :P

Nä men allvarligt så tycker jag att man ska hångla mer. Kyssas är underbart, och en riktigt bra kyss glömmer man aldrig.

Kiss me
http://www.youtube.com/watch?v=bh63nfmb3p0



Kommentarer
Postat av: Katta

Min jobbakompis som har gröna fingrar har aldrig fått sådana blommor som jag hade att leva mer än en månad. Så jag hade mina i livet länge ;)

2011-11-01 @ 12:35:41
URL: http://katrinsofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0