Ibland känns allt bara så tråkigt

Får man tycka att livet är tråkigt fast att man egentligen har det ganska bra?
För jag tycker iallafall det just nu. Det bara rullar på i samma gamla hjulmönster och det händer aldrig någonting nytt. Ja jag vet att det är upp till mig att det ska hända någonting, men ibland hade det vart skoj om det hände någonting utan att jag själv sett till att det gjorde det. 

Jag får lite smått panik när jag tänker på att åren rinner iväg och att jag snart kommer stå med utflygna ungar och undra vad fan det var som hände. Att jag har blivit gammal och inte tagit vara på åren som gått. 

Jag önskar att jag hade en roligare vardag, gjorde mer saker helt enkelt. Jag är verkligen inte en människa som trivs att sitta hemma hela tiden. Jag tror verkligen att det skulle vara bra för mig att skaffa mig en hobby! 
Någonting jag skulle vilja göra är att börja dansa, men eftersom Robin totalvägrar så blir det lite svårt.

Jag längtar också tills att jag har utbildat mig klart och jag får börja jobba. Att få utmana sig själv, prestera och träffa intressanta människor! Att man dessutom får en lön är ju inte helt fel det heller ;)

Nej mer spänning i vardagen önskar jag mig! Jag vill ha något nytt och intressant, frågan är bara vad?

Älskade ungar som är det allra bästa i mitt liv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0