Växande unge : växande garderob

Elina växer så att det knakar och jag har märkt att en hel del av hennes kläder i strl 98 har blivit för små, inte så konstigt kanske med tanke på att hon är hela 99cm lång nu!
Så jag har börjat kika runt efter lite kläder för att uppdatera hennes garderob och jag blev superglad när jag såg vad som snart kommer komma in på Lindex, helt underbara kläder! Massa färg och fina mönster, i love it!

Här är lite som snart kommer att finnas i Elinas garderob

Tröja

Tunika

Tunika

Tunika

Tunika

Tunika


Jag hoppas verkligen på att Lindex kommer att släppa nån kupong på rabatt på hela köpet, annars kommer de här plaggen gå på 744kr



Kommentarer
Postat av: Katta

Jättefina tröjor och tunikor! Märks att hon är tjej ibland ;)

Tänk på att det är löning i helgen som kommer, då är det ju alltid rabattkuponger på Lindex.

2011-11-21 @ 10:03:54
URL: http://katrinsofi.blogg.se/
Postat av: Linda

Hade jag haft en kille så hade jag förmodligen köpt dom här ändå ;) Men klart att det märks att hon är en tjej, det är ju de hon är :D



Det är det jag hoppas på, och att de här har kommit ut i butik lagom till de ;)

2011-11-21 @ 12:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0