Här sitter jag

Här sitter jag ihopkrupen i soffan med snuggruggen och försöker plugga inför provet imorgon. Det går mindre bra måste jag säga. Jag vet inte vad som har hänt med mig, men på sista tiden så har jag tappat all inspiration till att plugga. Jag som alltid har känt att jag måste prestera och att ett Vg är det minsta jag kan acceptera, nu känner jag mig som ett utpumpat däck som inte orkar bry sig. Jag känner inte igen mig själv.

Om jag inte skulle klara provet imorgon så är de det första provet jag inte klarar. Bara ett G skulle kännas som ett stort misslyckande, men jag orkar inte kämpa.

Känner inte alls för att plugga


Kommentarer
Postat av: Tomas

Moltivation är aldrig något som man har heela tiden, spelar ingen roll hur intresserad man är. Därför måste man bestämma sig. "jag ska göra det här" och göra det även om motivationen försvinner. Lev så o lyckas med allt :)

2011-11-16 @ 17:33:55
Postat av: Linda

Du är klok som en bok ibland du Tomas. Men tyvärr så har jag inte självdisciplinen till att göra det. Eller ja jag försöker ju men inte alls i den mängden som jag skulle behöva.

2011-11-16 @ 21:02:51
Postat av: Tomas

Känner igen det där :p

2011-11-17 @ 16:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0