Dagens diss

Just nu läser jag en otroligt intressant diskussion på nätet och fick världens uppenbarelse själv.

Varför räknar man människor som aldrig själva hör av sig till ens vänner? En vänskap går väl ut på att båda hör av sig för att man bryr sig om varandra?

Det är verkligen dagens sanning. Och när jag verkligen tänker efter så är det inte alltid det är så. 

Jag älskar internet och alla dess diskussioner, det väcker tankar hos mig och får mig att ändra mitt tankesätt. Förhoppningsvis till det bättre ;)

Kommentarer
Postat av: Katta

Internet kan verkligen få en att börja fundera... Bra på sitt sätt men samtidigt lite farligt.

2011-11-09 @ 17:53:11
URL: http://katrinsofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0