Tant ödla? Nä mer galen ödla

Jag skulle aldrig kunna vara med i big brother eller nått liknande har jag kommit fram till.
Jag är alldels för knäpp för det.

Tanken slog mig alldeles nyss då jag satt framför Robins dator och lyssnade på "om sanningen ska fram, vill du ligga med mig då"
Där sitter jag för mig själv, ylandes med till musiken med en penna i handen precis som en mikrofon och sitter och dansar världens fuldans.

Helt plötsligt kom jag på att Robin brukar ha skype på när han spelar tillsammans med sina kompisar och jag fick plötsligt för mig att shit tänk om de hör mig, eller ännu värre ser mig?!

Nu var det ju tack och lov inte på. Behöver jag ens nämna att jag inte tycker om att han har börjat använda skype istället för vent? Nu hör de ju allt och hela tiden och inte bara när man tryckte in knappen som på vent.

Så min poäng är att om jag skulle vara med i bb så skulle jag antagligen bli tvångsintagen på psyket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0