En kärlekshistoria

Jag kände mig lite tacksam idag när det var reklam på desperate housewifes så jag knopade ihop en liten hyllning till Robin på facebook. Tycker att den stämmer väldigt bra faktiskt



oh Robin den store af viking nummer 1
Att vara dig kan inte alltid vara lätt
Att spela, snusa, snarka och plugga
Tänk att du tillochmed maten själv måste tugga!
Vad är din hemlighet, hur orkar du sträva vidare?
För alla vet ju att du i grund och botten är en glidare.
Tänk om alla killar bara kunde vara som dig
Då skulle alla kvinnor på jorden vara en lycklig tjej.
Jag är så glad att jag åt dig får tvätta, städa och laga mat
Det är ju inte precis att man kan associera Robin med lat!
Så tack än en gång Robin för att du är min man
Du gjorde så att min drömm om att bli grottkvinna blev sann
<3        <3         <3         <3
oh Robin den store af viking nummer 1
Att vara dig kan inte alltid vara lätt
Att spela, snusa, snarka och plugga
Tänk att du tillochmed maten själv måste tugga!
Vad är din hemlighet, hur orkar du sträva vidare?
För alla vet ju att du i grund och botten är en glidare.
Tänk om alla killar bara kunde vara som dig
Då skulle alla kvinnor på jorden vara en lycklig tjej.
Jag är så glad att jag åt dig får tvätta, städa och laga mat
Det är ju inte precis att man kan associera Robin med lat!
Så tack än en gång Robin för att du är min man
Du gjorde så att min drömm om att bli grottkvinna blev sann
<3        <3         <3         <3

Kommentarer
Postat av: Christina

ASG!!! :D:D:D

Fan va bra den var!! Hahahahaha!!!

2011-05-11 @ 07:52:31
Postat av: Linda

Haha eller hur, kände mig riktigt duktig ;)

2011-05-11 @ 20:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0