En anings bättre

Idag känns allting mycket bättre, fast jag har fortfarande inte fått min jäkla mens. Kan jag inte bara få den nu så att jag slipper vara små irriterad hela tiden? Det är inte lätt att vara tjej alla gånger.

Jag var och besiktade bilen idag efter ha kört omkring i den obesiktad i ett halvår, shame on me! Men tror ni att den gick igenom då? Nej självklart inte! Visserligen var det bara smågrejer som behövdes åtgärdas, men ändå.

I skolan går det framåt och imorgon är det provskrivningen, och det känns faktiskt som om jag har koll på läget.
Sen att jag ska skriva 2 st till uppsatser i helgen medan Robin lägger golv i Skokloster är en annan femma ;)
Inte det lättaste att skriva med 2 skrikungar men det kommer nog att lösa sig ;)

Imorgon efter skolan ska jag och mamma ut till Skokloster och måla sovrummet. Jag var ju där igår kväll och grundmålade rummet tillsammans med Elina. Haha jag som vuxen kvinna vågade inte vara där ute själv på kvällen så jag tog med mig min 3åriga dotter som sällskap :P
När vi har målat första lagret färg ska vi städa och sätta tillbaka alla lister inne på Emilias rum och sen är det helt klart så vi kan börja köra över alla leksakerna.

Jag har också kommit på, med hjälp av Maries påpekande, att vi måste riva väggarna i vardagsrummet. De är ju fruktansvärt ojämna och buckliga så vi måste riva, bygga om och bygga rätt. 
Men det får bli ett senare projekt, nu är det ju iallafall beboligt.

Nu ska jag kidnappa Elina med ner till centrum och hämta ut mammas nya träningsredskap.

Jag hoppas att ni alla har en underbar kväll.

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Åhå vad är det för träningsredskap??



Kolla in Olga Rönnings blogg, hon kan plankor!

2011-03-10 @ 20:59:47
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0