Mitt i natten skit

Vet ni hur trött jag är på att jag inte kan sova på nätterna? Jag hade inga som helst problem att sova när jag var i London men direkt när jag kom hem så kunde jag inte sova. Why oh why?

Så nu sitter jag här naken och klibbig i Robins datorstol och kikar runt på facebook. Japp ni läste rätt, naken därför att jag klätt av mig och gått och lagt mig men då ångesten blev för stor gick jag och satte mig här, och klibbig därför att det är ungefär 570 grader här hemma.

Nu är klockan halv 3 på natten och om 4-5 timmar ska jag upp med ungarna och då är tanken att jag ska hinna städa innan jag måste iväg - bara tanken på det får mig helt slut.

Jag tänkte att jag skulle ha tid att lägga upp lite bilder från London här också, med tanke på dig Christina som inte har fb länge ;) Jag satt precis och kikade igenom dom och jag undrar varför jag är så röd på alla bilder, haha mindre snyggt måste jag säga.

Vet ni vad jag verkligen inte gillar? När man har en massa saker som man skulle vilja skriva och berätta om men att det absolut inte går. Det är dom tankarna som snurrar runt och liksom gnager, för tänker de gör jag - kanske lite för mycket ibland?

Nä nu känner jag att jag snackar en massa goja så nu avslutar jag det här inlägget med en länk på en grym låt.

http://www.youtube.com/watch?v=LDtYkOrV4-E

Happy happy

Kommentarer
Postat av: All mighty

För att i London kunde du inte häcka framför datorn hela natten?

2011-06-01 @ 05:25:49
Postat av: Linda

Nej jag somnade så fort jag la huvudet på kudden där, här hemma ligger jag i timmar och vänder och vrider på mig :/

2011-06-01 @ 10:43:34
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-19 @ 20:41:48
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0