aaooouuch

Idag så hade Elina spillt vatten på golvet i hallen vilket resulterade i att jag halkade till och försökte ta emot mig i fallet mot väggen, det gick mindre bra då jag istället stukade lillfingret. Det gör djävulskt ont och jag svor nog så att alla grannarna på hela gatan hörde mig HEEEEEELVETEEEEEEE

Nu är jag helt öm och minsta rörelse av lillfingret gör ont, dessutom känns det som myrornas krig i fingret till och från.

Annars har det vart en bra dag som bestått av sol, uppsala, middag ute och snart mys i soffan.

Det ända negativa är att ungarna är mer eller mindre galna. Emilia som alltid somnar klockan 8 vägrar sova och gallskriker om man lägger ner henne i sängen. Så jag har gett upp och låter henne springa vilt, vilket resulterar i att barnen skriker och bråkar då de egentligen är skittrötta. 

Imorgon blir det också en bra dag. Först ska vi träffa mamma, Fredrik, Cissi och ungarna i centrum och äta lunch.
Sen ska jag och mamma gå på bio på kvällen och se på Baksmällan 2.

ÅÅÅÅHHHHH nu hittade Emilia tallriken med den smälta nutellan som jag och Elina doppade jordgubbarna i, kladd överallt och Emilia själv är helt brun med en massa skit som fastnat i allt klet. Underbara hopplösa bajskorv unge!

Kommentarer
Postat av: Christinas Johan

Verkar skitjobbigt de där med ett stukat lillfinger :-P

2011-06-22 @ 15:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0