1000 gånger bättre

Konstaterar att det är 1000 gånger bättre att bli arg än att bli ledsen

När jag blir riktigt ledsen känns det som om någon bokstavligen klipper upp hela mig och låter mitt hjärta hänga fritt inför allas beskådan. Jag kan liksom inte kontrollera mig själv och "skärpa till mig" Det känns som om jag bara vill rulla ihop mig till en skyddande boll och gråta mig hel, löjligt eller hur? Vuxna kvinna liksom

Ibland händer det saker som knuffar till en ordentligt och får en att se på saker på ett helt annat sätt. Situationer och personer behöver inte alls vara så som man trodde att de var från början.

Nej nu får det vara nog med det här känslomässiga dravlet för den här gången. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0