Precis vad jag behövde

Igår så åkte jag och Johanna till Kista för att shoppa på rean och gå på bio.

Vi stannade först till vid Stadium i Barkarby för att kika på deras rea, och de hade verkligen sjukt mycket skor! Men eftersom de inte hade halva reapriset åkte vi vidare till Kista för att kolla på Stadium där.
Där hade de inte alls lika stort utbud men Johanna fyndade ett par Nike skor för 50kr!

Jag själv fyndade jackor från Didriksson till båda ungarna, plus "innejackor" att ha innanför jackan när det börjar bli kallt. Dessutom köpte jag regnkläder, både byxor och jacka, till Elina. Allt detta gick på bara 550kr! Helt sjukt billigt!

Sen fyndade jag massor av roliga saker på en massa andra butiker också, bla supersöta barnpallar till ungarna.

När vi hade shoppat klart såg vi på Brides maides. Sjukt rolig film och jag skrattade så att jag grät. Kan absolut rekomendera den! Det måste vara en av de roligaste filmerna jag har sett någonsin faktiskt.

Det här var precis vad jag behövde! Att få komma ut och göra lite roliga saker. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0