Zombie

Är det konstigt att vara så trött att man inte ens orkar klä på sig?

Jag var helt död imorse när Elina vaknade klockan 8. Hela kroppen värkte och jag hade lyckats ligga på mitt högra ben som är fullt av blåmärken av att jag ramlade när jag åka skidor - pain!
Men som tur var nöjde sig Elina med att jag satte på barnprogram så jag kunde ligga och halvslumra till halv 9 då Emilia vaknade. 

Nu ligger jag i soffan, fortfarande inte påklädd, medan barnen går omkring och leker med dockvagnen.
Om en timme ska Emilia sova middag och efter det har jag tänkt åka ner till centrum och låta ungarna leka vid ruschtkanan utanför systemet. Förhoppningsvis har jag piggnat till dess så jag orkar klä på mig :P

Igår var jag också ute för första gången på evigheter. Fast frågan är om det verkligen räknas? Jag och Andreas gick till Bifrost i brist på annat, så jag var iallafall ute till klockan 2 ;)

Nej nu ska jag försöka ta mig i kragen och leka häst här hemma som Elina tjatar om. 

Mitt stackars stackars ben

Kommentarer
Postat av: Christina

Men jävlar vad du ser ut!!! Hur fan vurpa du egentligen?? Haha!! :D

2011-01-23 @ 18:10:46
Postat av: Linda

Haha jag vet inte riktigt :P Det var ju inte bara en gång jag ramlade heller ;)

2011-01-23 @ 21:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0