Underbara unge

Ikväll när jag skulle natta Emilia så kom Robin precis ut ur badet och la sig i sin säng. Så jag gick in och satte på Emilia pyjamasen där inne och pratade lite med Robin.

Så kom Elina också in i rummet och sprang raka vägen till sängen och kryper upp och lägger sig på Robins arm och myser.
Men det dröjer inte länge förens hon upptäcker att han ligger där naken...

Hon fick syn på snoppen och hoppade genast ur sängen. Sen vände hon sig mot mig, rynkade ihop näsan och gjorde världens min som om hon vore äcklig och sa med ynklig röst jag tycker inte om snoppar, jag tycker bara om snippor

Det var så jäkla kul att höra och det kom verkligen direkt från hennes hjärta!

Robin blev också grymt nöjd över den kommentaren då hon enligt honom ska bli lesbisk och aldrig röra en kille....

Kommentarer
Postat av: Emmy



Ha ha ha ha! Gullunge :)

2011-01-08 @ 07:59:03
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Maria

hahaha underbart :D

2011-01-10 @ 11:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0