Romme nästa

Har jag sagt att jag har världens bästa mamma?
Hon ska nämligen vara barnvakt åt mina två huliganer nästa helg medan jag och Robin åka iväg till Romme för att åka skidor.

Vi kommer förmodligen åka upp på fredag eftermiddag och så kommer vi hem igen på söndagen. Så vi kommer alltså vara borta i 2 dygn! Det har aldrig hänt förut, vi har vart borta en natt men aldrig 2 så det ska bli spännande att se hur det går. Förmodligen kommer det gå hur bra som helst. 

Jag ser iallafall grymt mycket fram emot det! Tänk er vilken lyx att få komma hemifrån, åka skidor, gå på after skii och bara ha roligt. 

Dessutom är vi ett underbart gäng som åker upp, kan det bli bättre? 
Ja lite bättre hade det ju vart om jag inte hade pulvrat så att jag kunde dricka lite men det spelar mindre roll. Jag kommer ha skitkul iallafall!

Fast jag har lite ångest över hur mycket jag kommer ramla och om jag kommer kunna åka i alla backarna, förmodligen inte. Jag kan bara tänka mig hur snygga mina ben kommer bli :P Mina blåmärken lär ju byggas på.

Nej nu måste jag verkligen sluta sitta framför datorn och börja plugga inför provet imorgon... men det är ju så jäkla tråkigt! Varför kan det inte vara lika kul att plugga som att åka skidor?

Vem vill åka till Thailand när man kan åka hit?




Kommentarer
Postat av: Katta

Jag vill till Thailand! :)

2011-01-26 @ 21:56:10
Postat av: Tomas

2 dagar i en snöbacke eller två månader i thailand/boracay? Nja jag väljer nog en bira på stranden o vattenskoter....

2011-01-27 @ 02:50:00
Postat av: Linda

Nej nej sluta vara så negativa nu! Thailand suger apballe

2011-01-27 @ 12:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0