Ren och kär tortyr

Idag så hittade jag och Elina färsk hel kyckling till kanonpris på Willys så vi passade självklart på att köpa en och göra storkok på.
Jag stekte kycklingen lite snabbt först och sen hade jag ner den i en gryta tillsammans med lite hönsbuljong där den fick stå och safta till sig. Sen slängde jag i potatis, morötter, broccoli och paprika som fick koka sig mjuka i buljongen.

Ni anar inte hur jäkla gott det luktade! Jag höll på att dö rent ut sagt! 

Jag har gått på renkur i 18 dagar nu och jag har inte stoppat någonting i munnen, inte ens ett jäkla tuggummi. Det ända jag har konsumerat är shakes och vatten. 

Men idag smakade jag av buljongen, vilket egentligen bara är vatten och kryddor, och jag höll nästan på att börja gråta ;)

Det är så sjukt jäkla jobbigt att inte äta någonting! Förstå att jag liksom inte har ätit nått på 18 dagar!

Men men vill man bli fin får man lida pin, heter det inte så? Och nu ska fasiken de sista gravkilona bort.
Och den här gången tänker jag inte ta pauser eller fuska, för jag vet hur lätt det är att börja fuska mer eller att inte komma igång efter sin paus!

Jag är trött på att vara fet och ful!

No no no no



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0