Mitt i natten

Jag fick sovmorgon idag vilket resulterade i att jag sov till 12.30 - 13.00 idag. Det var verkligen superskönt att få sova så länge, men nu är jag superpigg och kan inte alls somna.
Och jag ska upp till skolan imorgon vid 7, lagom pigg jag kommer vara ;)

Jag har iallafall duschat och borstat tänderna så när jag börjar känna mig trött är det bara att krypa ner i sängen. Annars brukar jag alltid vänta med att borsta tänderna tills jag är dödstrött och ska gå o lägga mig, så jag släpar iväg mig till toaletten och borstar vilket alltid resulterar i att jag blir pigg!
Men inte idag, idag ligger jag steget före :P

Robin sa precis att jag såg väldigt rolig ut och jag förstår inte alls vad han menar?
Jag ligger naken i soffan med datorn i knät och har alla lampor släckta så det ända ljuset kommer ifrån datorn.

Hm jag vet inte riktigt om jag ska ta det som en komplimang?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0