Känner mig lite död

Någon mer än mig som har haft en tuff morgon idag? Jag var så jäkla trött imorse när Elina vaknade att jag inte ens orkade slå upp ögonen.
Som tur var skuttade Elina in till Emilia och så underhöll de varandra där en stund medan jag fick tid att vakna. Väl uppe ur sängen var det inga problem men oj vad jobbigt det var att kliva upp.

Nu ligger jag i soffan och väntar på att klockan ska gå för snart ska jag och Robin åka och beställa kök till nya huset.
Någonting säger mig att Robin inte mår bra idag :P Han var ute igår med sina vänner och har fortfarande inte kommit hem, så det blev nog jäkligt sent igår.

Jag har ett svagt minne av att han ringde mig inatt och frågade om han fick åka till Ante eller nått liknande. Jag var nog mindre trevlig men jag hade ju precis lyckats somna så jag sov nog mer än jag var vaken :P

Sen ikväll ska jag och Katta gå ut! Det ska bli så jäkla kul att få komma ut och träffa folk och jag funderar på om jag kanske ska ta nån cider trots att jag pulvrar, men jag har inte bestämt mig ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0