Iq fiskmås

Ibland blir jag verkligen trött på mig själv! 

Jag har suttit hela jäkla morgonen och pluggat till provet som jag ska ha på torsdag. Vi har fått ett papper där läraren har skrivit ner vilka sidor vi ska ha med och jag har läst igenom och skrivit anteckningar över det jag har ansett varit viktigt.

Men när jag kom till de sista sidorna så märkte jag att de inte stämde överens. Läraren hade nämligen skrivit ut vilken sida och från vilken rubrik, men så var det inte i min bok.

Då kom jag på det...
Hon utgår ju från den gamla boken och jag har den nya

ÅHH hur kan man vara så jäkla korkad som jag är?! 
En halvdags plugg är helt i onödan, nu måste jag sitta hela jäkla kvällen och göra om allting.

Shit vilken korkboll jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0