Ibland är det bra

Ibland är det riktigt bra att ha en lärare som är lite extra intresserad av en. 

Jag vet inte om jag har berättat om det tidigare i bloggen men jag har en lärare som är lite väl närgången.
Jag hade honom förra terminen i ett ämne som jag inte kan någonting alls i (dator relaterat)
Och tyvärr missade jag de sista lektionerna i terminen då jag var hemma så jag fick aldrig reda på vilket betyg jag fick.

Men idag när jag var hos syon så passade jag på att fråga vad jag fick för betyg i det ämnet och jag tappade verkligen hakan när hon sa Mvg.
Det är verkligen ofattbart hur jag har kunnat få det! Jag kan liksom ingenting i det ämnet och jag har inte gjort bra ifrån mig precis. Jag trodde att jag skulle få G och så fick jag Mvg.

Helt sjukt!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bara tacka och ta emot ;)

2011-01-18 @ 00:17:37
Postat av: Linda

Ja faktiskt, även om jag kanske inte riktigt har förtjänat det så kommer det hjälpa mig att komma in på universitetet sen :)

2011-01-18 @ 09:25:51
Postat av: Christina

Håller med mikaela. Bara tacka å ta emot. :).

2011-01-18 @ 10:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0