Gamla minnen

Ibland måste man få drömma sig tillbaka

Första gången jag och Robin skulle ut efter Elina, vad mörkt hår jag hade!
Eken var skitnöjd
Finaste Maria
Hur sjutton kunde vi bo sådär?
De var tider de ;)
Hahaha seriöst jag döööör ;)
Yeah
Carro fick ju också ragg :D
Min mamma säger att tjocka barn inte kan le.... men de kan dom!
Jag och Maria övade från tidig ålder
Ute i de fria
Batman grottan
Skrattkrampar
2 av 3 vet jag vilka de är iallafall ;)
Tomas är mer gay än vad man kan tro


Och han ska vara min man?
Den som visar mest tänder vinner
Personalfest på Dinners
Vad sjutton hände?
Inte riktigt koll på läget
BLÄÄÄ kolla in snusen
Nu orkar jag inte leta upp fler bilder, har så ont i magen av allt skrattande :D

Kommentarer
Postat av: Christine

HAHAHAAHA. Ja skrattar ihjäl mig, minns du smeknamnet?? no comments haha. Å gamla goa tider när ja va blond!! Kanske ska man göra om håret så igen :) Skulle va spännande till sommaren.

2011-01-18 @ 23:57:41
Postat av: Katta

Haha!! Kommer inte ens ihåg de flesta bilderna jag är me på :P

2011-01-19 @ 00:05:56
Postat av: Maria

hahaha, jag såg ju inte ut att uppskatta det då heller , glass alltså ..:P

2011-01-19 @ 09:48:00
Postat av: Christina Plahn

Men hahahaha!!! Du kunde inte låta bli o ladda upp den där bilden va??! Haha, vilka minnen! Hemsk bild men ändå! Haha!!

2011-01-19 @ 17:26:57
Postat av: Linda

Maria - Bästa kommentaren någonsin :D



Haha ni är alla underbara, vi får se till att träffas snart och göra nya minnen ;)

2011-01-20 @ 11:28:57
Postat av: carran

saw what?!?! när e den där bilden tagen på mej? och va är d där för snubbe???? Inte fasen har väl jag "gjort" nåt med honom? för d har jag absolut inge minne utav och då lär jag ha vart BRA JÄKLA full skulle jag gissa på!!! uch!!!! :)

2011-01-24 @ 20:42:36
URL: http://carran1.blogg.se/
Postat av: Linda

Carro - Haha vad jag skrattade åt din kommentar, nej du gjorde ingenting med honom, men han raggade på dig :D

Det är taget när vi var på fest i strängnäs, den där gången då Bosse hoppade på dig, do u remember?

2011-01-25 @ 12:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0