En lista över 2010

Katta hade en lista på sin blogg så jag är så fräck och snor den till mig själv ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Köpte hus utan att först ha hyrt det och satt ut vårat nuvarande hus på försäljning hos mäklare

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag kommer inte ens ihåg om jag hade några löften förra året?

 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja Christina <3

 

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov

 

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet

 

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Min gamla kropp, motivation och att göra fler saker!

 

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
14 januari, Emilias kom till världen.

 

8. Vad var din största framgång 2010?
Att lyckas studera med bra betyg med 2 små barn.

 

9. Största misstaget?
Jadu ingenting jag vill skriva ut här.

 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte mer än vanligt.

 

11. Bästa köpet?
Huset, gungan till Emilia när hon var liten och Robins telefon - han blev så glad!

 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat

 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ingenting speciellt som jag kommer på just nu.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

All slags barnmusik...

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare tror jag...

 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest! 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tjatat 

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos Robins mamma tillsammans med hans syskon.

 

19. Blev du kär i år?
Jo

 

20. Hur många one night stands?
0 - den eviga siffran

 

21. Favoritprogram på TV?
Utan tvekan Desperate Housewifes, men Pensionärsjävlar är bra kul de också!

 

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nää orkar inte lägga min energi på sånt

 

23. Bästa boken du läste i år?
Twilight

 

24. Största musikaliska upptäckten?
Att barnmusik faktiskt kan vara riktigt bra ;)

 

25. Något du önskade dig och fick?
En ny säng, eller den är beställd iallafall!

 

26. Något du önskade dig men inte fick?
Miljonvinsten

 

27. Årets bästa film?
Har sett så många bra filmer så det är omöjligt att säga, kan inte namnet på dom heller föresten ;)

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Kommer inte riktigt ihåg... eller jo vi åt väl middag här hemma?

 

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja väldigt många saker men det finns det väl alltid?

 

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Stil?

 

31. Favoritmånad?
Januari för att Emilia föddes då.

Augusti för vi åkte utomlands


32. Vad fick dig att må bra?
Mina barn, Robin, vänner och familj

 

33. Vilken kändis var du mest sugen på?
Gerard Butler och Ashton Kutcher, helst samtidigt *mums*

 

34. Vem saknade du?
Ingen som jag inte träffade.

 

35. De bästa nya människorna du träffade?
Hm träffade väl inte så mycket nytt folk på det sättet. Får väl säga Ante eftersom jag knappt visste vem han var innan han flyttade in hos oss.

 

36. Vilka blir dina nyårslöften?
Inga sötsaker på minst 1år, glass under sommaren är undantaget.


Kommentarer
Postat av: Katta

Det var inte lite fräckt av dig!! Jag som kom på listan helt av mig själv! Eller inte... ;)

2011-01-01 @ 21:30:48
URL: http://katrinsofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0