Bio och shopping

Idag åkte jag och Johanna till Kista för bio och lite shopping.
Filmen vi såg, meet the parents, var sjukt roligt. Jag brukar inte tycka att såna filmer är så bra, men jag skrattade högt flera gånger. Det var precis vad jag behövde efter den här jäkla skitdagen i skolan!

Efter att filmen var slut så gick vi lite i affärer och jag hittade en superfin tröja på hm som jag provade. Tyvärr satt den inge bra på mig så jag gick ut och letade vidare och hittade en supersnygg klänning som jag provade.
Den satt lite väl tajt på mig så den blidde det inte heller.

Men när jag sen skulle sätta på mig tröjan så hittade jag den inte någonstans! Jag letade och letade men det var helt borta! Sen kom jag på att jag säkert hade glömt den i den förra provhytten en trappa upp.
Hur korkad måste man inte vara om man glömmer sin egna tröja i ett provrum?

Jag sprang iallafall upp och frågade om de hade hittat den och personalen kollade verkligen konstigt på mig, inte så konstigt egentligen :P Och efter lite letande så hittade vi den snyggt upphängd på en galge :)
Som tur var hade jag iallafall ett linne på mig så jag gick ju inte runt med bar överkropp precis :P

Nu börjar det också märkas lite att jag har gått ner i vikt. Jag har en låååång väg kvar innan jag blir smal men det känns iallafall kul att jag själv börjar märka skillnad.

Klänningen satt liite väl tajt nu, men om några kilon till så ;)


Kommentarer
Postat av: Christina Plahn

Så jäkla ovant att se dig i klänning! Men verkligen super fint!! Vart har du hittat den?? Vill ju själv börja använda klänningar. Dock hatar jag ju mina ben. Men med några snygga strumpbyxor till så kanske (bara kanske) det funkar ;)

2011-01-29 @ 14:27:42
Postat av: Anonym

På hm hittade jag den, de har massor till bra priser ;)



Jag gillar inte heller mina ben men som sagt med strumpbyxor ;)

2011-01-30 @ 18:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0