Fortfarande sjuk

Är nu inne på dag 3 som sjuk, det är helt sjukt! Jag mår visserligen mycket bättre idag jämfört med de andra dagarna då jag inte ens kom upp ur sängen. 
Fast idag var jag ju faktiskt tvungen att gå upp då vi var tvungna att åka till Barkarby och fixa papprena på de där jäkla sängarna vi har köpt, annars hade de annulerat våran beställning.

Är det inte typiskt mig att missa resan till romme? Det var någonting som jag verkligen såg fram emot så det är klart att jag ska bli sjuk. Robin den lilla fisen gjorde det ju inte bättre när han sa "jag förstår inte hur du kan bli sjuk nu när du vet hur mycket vi har sett fram emot det här"
galet mycket skuldkänslor fick jag, vilket tydligen var hans plan också ;)

Jag har tagit en paus från mitt pulvrande nu medan jag är sjuk, på Robins befallning, så att jag ska bli frisk snabbare. Men nu när jag äntligen får äta lite så känner jag absolut ingen smak eller lukt. Det är helt jäkla sjukt!
Jag har vart med om att man har svårt att känna lukter när man är förskyld men jag har aldrig tappat all förmåga.
Hur kan det bli så egentligen? Så om jag dricker någonting så har jag ingen aning om det skulle vara mjölk, saft, vatten eller nått annat. KUL liksom. 
Men jag har bestämt mig för att börja med pulver igen imorgon, jag känner ju mig bättre och om jag ändå inte känner någon smak så kan jag lika gärna pulvra.

Ikväll ska jag försöka tvinga Robin till att se en film med mig utan att han får somna, mohahaha jag är så ond! Han har föresten var jäkligt kärleksfull idag och velat ha pussar vilket gör mig jäkligt misstänksam!
Jag tror att han vill åt mina baciller så att han får ligga i sängen och tycka synd om sig själv!
Men tji fick han, I´M NOT GOING TO SHARE!
Fast jag har ju vart givmild och delat med mig till Elina som har förvandlats till en snorande febertopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0