De nya barnrummen

Jag sitter och funderar på hur jag ska inreda dom 2 barnrummen i de nya huset. 
På ett sätt borde jag göra dom ljusa och neutrala med tanke på att vi faktiskt ska renovera huset för att sälja det.
Men på ett annat sätt känns det så jäkla tråkigt och opersonligt att tapetsera rummet i nån ljus färg och sedan inte göra nått mer.

Jag skulle själv vilja göra nått liknande som jag har gjort i det här barnrummet. Att få använda fantasin och skapa ett rum för barn att leka i. Ett rum som inspirerar och väcker fantasi och leklusten hos mina barn.

Men vem säger att de eventuella köparna har små barn? De kanske har hormonstinna tonåringar som inte alls vill ha ett löjligt barnrum?

Åhh det är så svårt och jag kan verkligen inte bestäma mig. Men jag måste göra det snart iallafall, för snart är det dags att sätta igång.

What to do, what to do?

Jag vill ju göra nått liknande som vi redan har



Kommentarer
Postat av: Christina

Å vem har sagt att dom nya köparna inte kan göra om i så fall?? Jag menar två rum är ju inget att måla om eller tapetsera. Å ni ska väl ändå bo där ett litet tag?? Nä, jag tycker ni kan göra två rum till riktiga barnrum. Köparna köper det ändå om dom vill åt huset. För som sagt, två rum är inte svårt Å renovera till skillnad från ett helt hus.

2011-02-16 @ 06:44:02
Postat av: Linda

Ja jag tror faktiskt att jag ska göra riktiga barnrum!

2011-02-18 @ 21:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0