Överraskning!

Idag har jag tapetserat i Robins datarum, och han har inte en aning om att jag har gjort det :P
Jag hoppas verkligen att han blir glad och att han tycker att det är snyggt, för fy sjutton vad jag har slitit med den där jäkla tapeten. Det måste vara nån jäkla konstig tapet jag fick tag på, för jag har aldrig vart med om att det har krånglat så mycket som de gjorde.

Men nu är det iallafall gjort och snart kommer Robin hem. Det ska bli så roligt och se hur han reagerar :D

Före, bara en halv tapet uppe


Halva väggen gjord, bara hälften kvar :P


Äntligen färdig! Garderoben till höger ska inte stå där egentligen.


Sett från databordet



Nu ska jag bara måla den lilla biten vägg som är precis bakom fåtöljen i samma färg som resten av väggen är. 
Sen är är de helt klart där inne.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Linda du är så jäkla duktig! Önskar att jag också bara kunde tapetsera om lite sådär. Vart Robin glad?

2011-12-20 @ 17:11:35
Postat av: Linda

Tack Mikaela vad glad jag blir :)

Det är klart att du kan de,det gäller bara att ge sig fan på de och att inte ha allt för höga krav på slutresultatet ;)



Jo han blev glad och tyckte att de vart snyggt, även om jag hade hoppats på lite mer visad glädje ;)

2011-12-20 @ 20:51:46
Postat av: Mikaela

Hehe jo fast du har ju gjort det ett par gånger också. Jag vet knappt hur man gör. Ska se till att jag är hemma hos pappa nästa gång han ska tapetsera. Eftersom han håller på renovera borde det inte dröja allt för länge :)



Attans, fast han kanske vart som ett barn på julafton innerst inne ;) Det tror jag :)

2011-12-20 @ 22:12:25
Postat av: Linda

Perfekt för dig att träna upp dig hos din pappa så att allting blir perfekt sen när du ska göra det hemma hos dig själv ;)



Ja men jag vill ju att han ska reagera så som jag själv hade gjort, läs överlycklig, men jag vet ju att han inte är som mig och att han blir glad på sitt sätt :P

2011-12-21 @ 16:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0