Min familj

Det är lustigt hur livet rullar på och att man ibland bara flyter med utan att se hur jäkla bra man har det.
För det har jag verkligen, jag har 2 galet underbara ungar och en underbar man. Det är egentligen det som räkas, det matriella är bara en bonus.

Igår så var vi och vaccinerade oss med twinrix inför våran resa till Thailand. Elina hade sett fram emot det hela dagen och när hon väl satt där var hon superduktig, jag blir så stolt när det går att förklara för henne varför hon var tvungen att ta sprutan och att hon faktiskt förstår, min stora tjej!
Emilia däremot var mindre glad över sprutan, inte så konstigt eftersom det inte går att förklara för henne på samma sätt. 

Så idag är jag hemma med båda ungarna då Emilia har ont i benet efter sprutan och det känns inte speciellt snällt att släppa iväg en haltande unge till förskolan ;) Men jag ska fråga mamma om inte hon kan se efter dom ett par timmar i eftermiddag så att jag kan vara med på fotokursen, ligger så grymt mycket efter så jag kan verkligen inte missa mer.

Fast först ska jag äta frukost med huliganerna.

Elina tog sprutan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0