Isåfall är jag tråkig

Som alla vet har jag aldrig riktigt tyckt om nyårsafton. Jag tycker bara att det är jobbigt.

Så i år tänker jag bara stanna hemma med barnen. Jag tänker strunta i att folk tycker att man är gammal (åhhh nooo) och tråkig. Jag vill inte åka iväg på något så varför ska jag då göra det?

Det känns faktiskt jäkligt bra måste jag säga.

Ett av mina bästa minnen av nyårsafton är när jag och Robin lämnade festen vi var på och gick hem till honom och mös. Det var så otroligt mysigt, så vill jag ha det igen.

Kommentarer
Postat av: Christina

Du är inte TRÅKIGT, gammal, ja kanske :) Men inte tråkigt. Det är väl självklart att man vill vara hemma med familjen?? Vi ska vara hemma på både jul och nyår, bara familjen. Sen att vi kanske kommer åka runt till våra familjer i mellandagarna, men det känns mer ok.

2011-12-13 @ 08:01:55
Postat av: Linda

Oh noo im old ;)

Nja alltså man kan ju ta med sig ungarna och åka iväg tillsammans med dom och fira nyår. Men jag bara känner att jag orkar inte! Vi har aldrig vart hemma över nyår så de tänker jag vara nu. Skulle någon vilja komma hem till oss är dom såklart välkomna men jag tänker ändå inte göra nått speciellt. En lugn och skön nyår ska de bli :D



Julen däremot så vill jag vara tillsammans med släkten, äta god mat och umgås. De e kanske därför alla ska komma hem till oss ;)

2011-12-13 @ 09:37:23
Postat av: Mikaela

Åh Linda jag satt och kikade igenom min skokartong med alla våra brev som vi skickade till varandra när vi var små. Som jag skrattade åt vissa. Önskar du kunde få se dem... :)

2011-12-13 @ 19:31:22
Postat av: Linda

Åh jag vill också se, jag har inte kvar någonting alls från den tiden :/ Det lär ju väcka en del minnen ;)

2011-12-13 @ 20:04:11
Postat av: Mikaela

Haha ja..jo det gjorde det ;) Vissa saker minns jag inte ens att vi gjorde. Kan försöka samla ihop dem någondag så du kan få se. Just nu är alla brev i en enda röra. Om de inte var så barnförbjudna så hade jag kunnat skiva här vad de handlade om..hehe

2011-12-13 @ 23:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0