Året 2011

Nu är det väl meningen att man ska skriva en summering av året som har gått? Grejen är att jag inte tycker att det har hänt så mycket, eller egentligen ingenting alls?

  • Året började med att jag och mamma slet som djur för att fixa iordning i nya huset
  • Tätt följande av flytten, vilket innebar att vi blev Skoklosterbor.
  • Vi har slängt ut det gamla köket och köpt ett nytt och renoverat, och det är ännu inte riktigt klart ;)
  • Emilia började på förskolan, och Elina fick byta. Bätte förskola får man leta efter.
  • Robin gick en utbildning som jag fixade, och när den var klar fick han direkt jobb.
  • Vi köpte 2 nya bilar, en vw passat och en volvo s60
  • Vi bestämde oss för att boka en resa till Thailand och vara iväg en månad från och med 14:onde februari.
  • Jag fyllde 26år, vilket innebär att jag är närmare 30 än 20 :/

Ja det var väl det som hände 2011. Nu ser jag fram emot 2012 och allting nytt som väntar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0