Water for elephants

Idag var jag i Kista och såg water for elephants på bio, en riktigt bra film som jag absolut rekomenderar! Den innehöll allt det som en bra film ska, romantik, spänning, och komedi.

Efter att filmen var slut han vi med att kika lite i butiker och jag hittade en jacka som jag blev lite kär i, funderar på om jag ev ska köpa den? Får nog suga lite på den karamellen känner jag. Det är lite mycket pengar för en "mjukisjacka" så jag vet inte riktigt.

Jag färgade föresten håret innan bion också så nu passar jag verkligen in i dessa påsktider. Håret blev nämligen gulare än tussilagona på min baksida! Jag ser verkligen ut som en kyckling, mindre roligt måste jag säga. Men nu har jag inhandlat en askfärgad blond färg som enligt försäljaren ska ta bort det gula. Annars är det jag som går till frisören!

Kyckling


"Jackan" jag fundelurar på



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0