Underbara Tessan

Jag sitter på facebook och tittar på bilder på Tessan som för tillfället är i filippinerna. 
Det är helt sjukt hur jäkla smal hon har blivit. Det är ca 1 år sen hon gjorde sin gbp och hon har verkligen rasat i vikt. Hon är skitsnygg och hon förtjänar verkligen det här.

Men

Jag blir så jäkla avundsjuk! Jag vill också vara smal och snygg

Och ja jag vet att det hänger på mig att jag ser ut såhär, självklart gör det det. Och det är upp till mig att gå ner de här jävla gravkilona som envist sitter kvar (över 1 år efter förlossningen)

Men vet ni vad?

Det är fan inte lätt! Det är fasiken skitsvårt och eftersom det tar en sån jäkla tid så gäller det att man inte ger upp på vägen. Svårt svårt svårt!
Fast att jag verkligen också vill känna mig snygg så är det svårt iallafall. Det är så jäkla lätt att trampa snett och tänka att imorgon då jäklar.

Jag funderade om jag verkligen skulle skriva det här inlägget då det är lätt att misstolka det till att jag är missundsam mot Tessan, men så är det verkligen inte. 
Ja jag är grymt avundsjuk och jag tycker att det känns skitkonstigt att det är ombytta roller mellan henne och mig, nu är jag den tjocka och hon den smala.
Men även om jag är avundsjuk så är jag självklart glad för hennes skull och är det någon som förtjänar det så är det faktiskt hon. En riktig jäkla pingla är vad hon är!


Så jäkla grymt snygg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0