Underbara sol

Robin har gått och lagt sig och tjejerna sover sött i sina sängar.
Själv sitter jag framför Robins dator med grym musik i hörlurarna och njuter av att bara vara.

Härliga underbara helande sommar värme! Jag gissar på att jag inte är den enda som har njutit av detta underbara väder? Det riktigt spritter i kroppen och man går runt med ett fånigt leende hela tiden. Det är nästan så att man känner sig nykär? Jag blir iallafall kär i våren varje år den kommer.

Jag blir sådär härligt sugen på att sitta ute i gräset på en filt i solen och dricka vin tills man blir sådär härligt snurrig i skallen. Att njuta, umgås, skratta och bara vara Linda.

Jag borde fasiken försöka samla ihop några stycken och göra det på riktigt. Robin kan få den stora äran att vara med ungarna så kan jag dricka mig fnittrig på vin ;)
Det är nästan så att jag har lust att öppna en cider nu och smutta på, men det passar sig nog inte riktigt just nu ;) Men den här låten jag lyssnar på fick mig så sugen.

http://www.youtube.com/watch?v=LA2i5iNvC1U&feature=related

Verkligen superbra låt! Nu önskar jag ännu mer att jag kunde ladda ner massa musik och bränna en cd till bilen.

Nej nu borde jag verkligen sluta lyssna på sån här musik och krypa ner i sängen tillsammans med Robin....
men jag har verkligen ingen som helst lust




Kommentarer
Postat av: Katta

Du ska få dricka vin i gräset och bara vara Linda ihop med mig! Mindre än 1 månad nu ;)

2011-04-26 @ 10:04:58
Postat av: Linda

Det kommer bli underbart, jag räknar dagarna

2011-04-26 @ 10:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0