pluggeri pluggera

Just nu sitter jag hemma hos mamma och skriver på mitt inlägg i svenskan som skulle ha vart inne för en vecka sen. Jag får en sån jäkla prestationångest när jag inser att jag inte hinner med skolan som jag ska. För vad är det egentligen för mening med att plugga om man inte får bra betyg - ingenting enligt mig.

Men någonting roligt i skolan är att jag ska få fotografera och göra nån slags prestentation av bilderna i kursen digitalt skapande. Det ska faktiskt bli skitkul, men samtidigt skitsvårt då jag inte har en aning om hur man gör eller riktigt vad det är för tema jag vill fota men jag har lite ideér iallafall.

Jag funderar också på att kolla upp om det finns några sommarkurser som man kan läsa. Jag skulle behöva läsa iallafall ett par kurser under sommaren så att jag bara behöver gå en termin till på komvux.

Annars är det som vanligt med mig. Det är fortfarande kaos överallt i huset men nu är iallafall alla stommar ihopmonterade så nu ska vi bara sätta upp dom på väggen där de ska vara, sen på med bänkskiva, montera alla luckor och inredning, sen så är det bara resten kvar efter de ;)

Igår fyllde min kära mor 65år så jag och Marie rövade bort henne till uppsala där vi käkade gudomligt god mat och sen gick vi på teater och såg Evigt ung, riktigt passande till mamma ;) Den var faktiskt himla rolig så den kan jag rekommendera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0