TerapiShopping

Idag var jag absolut tvungen att åka iväg och shoppa lite efter en skitdag på skolan. Shopping är lite av terapi ibland!

Rosa manchesteraktiga byxor och en supersöt brun tröja från HM



En jättefin rosa klänning med prickar på plus en mörkgrå cardigan. Tyvärr var klänningen alldeles för stor så jag får byta den till en mindre storlek. Mössan blev skitsöt till den kombinationen <3



En ascool grå tjocktröja med textne full of love och med matchande lila tights till



En grodbody från mupparna - skitsöt!




Elina fick en jättefin skjortklänning med matchande tights till


Sen hittade hon en fin randig tröja som hon ville ha



Sen köpte vi lite smått och gått som strumpor, mer tights, strumbyxor, vantar, halsdukar, trosor mm som jag inte orkar ta kort på.
Till mig själv köpte jag 2 par tröjor och 3 par trosor. Någo mer hann jag inte då Robin och Ante höll på att dö av uttråkning.

Så tyvärr måste jag åka till Kista nån mer gång och handla det jag inte hann idag, synd det är om mig va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0